juli 2009

Black and grey, and a bit of purple too...

Kjole: Kjøpt i Hellas

Sko: H&M
Veske: Matthew Williamson for H&M
Solbriller: Ray ban Wayfarer M

Antrekket fra i går. Møtte først Susanne til lunsj og cafe i byen. Jeg snakket om sydenturen min og hun om sin NY tur. Gud som jeg er misunnelig.
Senere var vi en gjeng hos Simen, kjekke folk, musikk, alkohol og dansing er en bra kombinasjon.

I dag ble det Glad mat festivalen med Sandra og Lisa, synd at sola ikke har funnet frem. Var på båttur også i halv annen time, veldig gøy, spesielt når Sandra er livredd.

I morgen reiser jeg videre på biltur, skal til hytta, Skien, Oslo og Sverige for første gang..

I´m back

Da var jeg tilbake fra to helt utrolige uker på Skiathos. Har blitt mye sol, møtt mange nye mennesker, festet mye, spist god mat... Festlivet var overraskende bra. Skal legge ut noen bilder fra mammas kamera nå, så legger jeg ut flere senere.

Vi har sett flere scener fra Mamma Mia filmen, vært på båtturer, utekino, besøkt mange fine strender, OG, jeg har tatt tattovering :)

Sandra og meg på restaurant.

Dette er stranden som ble brukt i Mamma Mia, da de sang "Lay all your love on me".

På restaurant, litt av Sara, Oda, kelneren, Sandra og meg. Oda møtte vi andre dagen, og holdt sammen resten av ferien.

Sandra, meg og lillesøstrene mine, Cecilie og Julie.

Dette var anre dagen, så den har ikke grodd helt skikkelig enda.

Skiathos, here I come!!

I morgen tidlig reiser jeg til Skiathos med mamsen, søstrene mine og SANDRA :) Gleder meg som en liten unge. Men å pakke kofferten var ikke bare bare. Først hadde jeg overvekt så da var det ut med alle tingene for å finne ut hva jeg absolutt ikke trengte, endte opp med 18 kg.

Min kjære macbook lar jeg ligge hjemme, så hvordan det kommer til å se ut på bloggfronten vet jeg ikke. Skal se om jeg finner en internett cafe, ellers så blir det nok litt blogging fra iPhonene min, for en multimedisk engel den er!

Her er noen flere bilder fra da jeg og Heidi var i risnes.

Love summer

Kjole og veske: Gina T.
Belte: Mammas gamle
Jakke: Gammel fra Only
Smykke, ringer og sko: H&M

I dag var min siste fridag fra jobb før jeg reiser til Hellas på mandag. Var i byen med Kamilla, Sandra og Miriam. Først ble det litt shopping før vi spiste italienske ostesmørbrød ute på cafe. Koselig det.
Ellers spilte vi litt volleyball før vi gikk på kino for å se Hangover. Den var morsom, men ble litt skuffa siden jeg hadde hørt den var dritbra.

Skal prøve å stå opp til en anstendig tid i morgen, så jeg får slukt litt sol før jobb klokken 4.